Sunday, March 13, 2011

i l0ve him!



salam..
post ni sebenarnya dah lama nak tulis
tapi baru hari ni berkesempatan..

pagi sabtu lepas alhamdulillah..
selmt menjejakkan kaki kat bumi kelantan..
(^_^)
p/s: even bas lambt gler smpai..tensen..udah lah hujan..=(
waaupun sampai kul 10 pg
and ada orang jemput tapi
terpaksa stay kat kb lagi coz
nak kena ambik adik
yg tuisyen kt kb..

nak dijadikan cerita
my ayah salah bagi informasi kat
orang yang jemput saya
and orang yang jemput saya dan adik ialah my brother
yang sangat kepala angin,,ha4
p/s: jahatnye ak..ktuk2 abang aku..huhu
well,
disebabkan dia ader kerja yang x siap2 rg
dia sibuk duk marah-marah lam kete
and
saya lak ase cam nak nangis,,,
saya sayang ayah saya..
jangan marah2 boleh tak..?



saya sayang ayah saya
walaupun ayah saya pernah jer pulas telinga saya
tyme saya dapat tempat keempat lam kelas
mase sekolah rendah dulu..
dan sekarg saya dah tkut untuk gagal..
mugkin kenangan lampau memotivasikan saya..

saya sayang ayah saya
walaupun ayah saya pernah
marah bila saya mintak dia hantar saya tuisyen
masa form four dulu
dan sekarg saya dah tak berani mintak apa2 dari ayah..
bermula dari saat itu, saya cuba untuk berdikari..

saya sayang ayah saya
walaupun dia marah saya hanya dapat 8A instead of 13A
lam spm dulu
dan sekarng saya cuba untuk memuaskan hati ayah
sangat2 mencuba sampai sekarang

saya sayang ayah saya
walaupun saya dan dia tak pernah berbual mesra
berbual sepanjang masa
macam family orang lain
dan sekarang sya cuba untuk
membuang ketakutan yang ada
cuba untuk berbual dengan ayah

saya sayang ayah saya
walaupun kata-kata dia
kadang-kadang menusuk hati..
dan sekarang ni saya buat bodoh jer dengan kata-kata ayah...



saya sedih bila
ada orang mengutuk ayah saya
jangan kutuk ayah saya!

saya sedih
bila abang saya
marah-marah
jangan marah ayah..
ayah nampak aje kuat tapi siapa tahu dalam hati dia??

saya sedih bila
terkenang jerit perih
ayah bekerja demi family
ayah sangat workaholic..

saya sedih bila
saya tengok ayah dah semakin kurus dan tak bermaya
ayah selalu jer migrain..

saya sedih bila
teringat perbuatan saya dan sisters
yang suka menyendiri dalam bilik bila ayah ada kat ruang tamu



saya sedih bila
saya sedar yang kemungkinan besar
my brother jarang bercakap ngan ayah
siapa lagi yang ayah boleh jadikan kawan kalau bukan anak lelaki dia??
kesian ayah

saya sedih bila
saya sedar yang takde sape yang boleh
selami hati ayah

saya sedih bila
saya teringat yang saya takut nak bagi present kat ayah
saya takut ayah kecik ati ngan saya

saya sedih bila
teringatkan ayah...

Ya Allah
ampunkan dosaku
ampunkan dosa ayahku
tempatkan ayahku dalam kalangaan orang-orang yang beriman
berikan kebahagiaan terhadap dirinya
jadikanku seorang anak yang solehah buat kedua ibu bapaku..
sesungguhnya
aku terlalu cinta dia...



I LOVE HIM
because he is my AYAH..



6 comments:

=p..

;)..