Saturday, October 20, 2012

~tak nak mimpi setinggi awan!!

assalamualaikum
this is about a dreamy girl

dah masuk minggu study..
ooh.wait!
study week = exam mode =.=
hate it da most..=.=

hailah..
tiap kali study week, mesti banyak giler godaannye..
time ni la baaaaanyak citer menarik dalam external!
baaaaanyak games menarik yang harus diberi perhatian!
outing tu dah jadi macam hobi pulak!
damn.=.=

and
benda ni sangat lah x selari ng misi saya
which is
nak lulus exam ng jayanya!
muahahahaha
tapi usaha??
oh my..
habuk pun tarak..
malu ok..
 huhu

tu satu hal
satu lagi
saya ni jenis yang bebal sikit...ok banyak..=.=
bace la buku tu dari huruf ke huruf, 
or
sampai buku tu dah tak nampak rupe,
tapi tetap takleh jawab lam exam
experience..olalalalala..sangat la menyakitkan hati
kadang-kadang tu malas nak study..
kawan-kawan yang lain..
tak study tapi pointer gempak ok!
memalukan je aku ni..bajet study..tapi hasilnye..err..argh! malas citer..huhu

uhuk..nak nangis je..huhu
i know..
kalau usaha macam tu tak mampu nak membuahkan hasil, 
sila tambah lagi usaha anda..
i know
tapi once, and twice benda same je jadi..
somehow..saya rasa macam..
'ok dah, aku memang bebal.end of story!'

 
 dreaming is not a crime...=.=

senangnye
kalau saya tak pernah bermimpi setinggi awan..
saya tak perlu tension2..
penat la mimpi setinggi awan ni..
nak turunkan sikit lah level mimpi nih..
nak mimpi..em..
setinggi..
:
:
:

  kapal terbang!
oh yeah!... mr.pilot! haha
at least mimpi saya boleh diselaraskan..
sama ada
berpijak di bumi yang nyata
atau
memintal mimpi-mimpi indah..heee
bila kapal terbang landing..i know i should adjust my dream
bila kapal terbang dah ada kat atas awan..i should adjust my effort for the sake of my dream..
hehe
^.^

heheh..gatal2..
p/s: study la aen oi..asyik buang mase je...! grgrgrrrrr =p

3 comments:

  1. hahahha...tkut nk mmpi stinggi awan...tkut trjatuh, tkut disejat, tkut disambar dan takut hilang disebalik awan....

    ngeh4

    ReplyDelete
  2. aen : mimpi setinggi awan itu harus sbgaimana kte bmimpi utk mcapai makrifatullah...bmimpi tuk mengenal ALLAH dgn lbih dekat..kan?


    btw..
    pilot itu adam mukhriz..hahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu..
      ak x analogikn mimpi setinggi awn tu mcm mu analogikn..
      perhaps, bg ak,makin ak mimpi tingi2 setinggi awan, makin jauh ak dr Allah..huhu

      Delete

=p..

;)..