Thursday, January 13, 2011

~ada apa pada saya.?~




salam,
this is my first step..
first step in my degree journey..
(^_^)

tanggungjawab yang bkal dipikul, rasenye dah semakin
MEMBERAT

wether u accept it or not,
u r a teacher-to-be, ain!
huwaaa...
(T_T)
takut!

ain sekarang sedang mencuba
mencuba
dan
akan
terus mencuba
untuk berubah
ke arah yang lebih baik...
(^_^)

tapi
satu jer yang saya agak terbeban..
boleh tak saya
ingin lari ?
lari dari menjdi pilihan anda?
knape say?
adkh anda ingin mengenakn saya?
i hope not
or adkh anda liht sy shj y tggal..?
i hope not to0
adakh krana potensi?
jgn percy pada luaran sy..huhu
u'll regret it..=P
tp sy berterima kash pada anda kerana
masih mempercyai saya..

but wht to do?
(T_T)
i'm not the suitable person la..
so please, ALLAH
help me please..
sob4
p/s: trademark zu..ha4

anyway,
saya x pernh pndai mengungkap emosi + perasaan say
melalui kata mahupun tinta
apa y sy tw,
law ader something y menyesakkan jiwa,
saya tdo and pk jer solusi lepas bngun tdo
or maybe sy dgr lagu jer sbg terapi kedua
coz da best teraphy is
DOA +SOLAT
(^_^)


mengadu pada dia lah nikmat yang paling best..
x caye?
cube r..
anytime anywhere
HE IS ALWAYS BY YOUR SIDE..
(^_^)




apa y saya coretkan
mungkin bukan dari hati sy
dan mungkin juga dr hati sy..
saya sendiri tidak tahu dan anda juga jauh sekali mengetahuinya
coz hanya DIA jer y tahu..
he3
(^_^)

dan saya mohon agr perubhn y berlaku or bkal berlaku pd
diri saya
membawa kebaikan kpd diri ini+agama+bangsa+etc
sungguhlah
iman manusia kalau tak diTAZKIRAHKAN
akan sntiasa sprti bursa saham
jatuh naik
perkara lumrah...



semoga saya sentiasa mendapat ketetapan iman
dari
ZAT YANG MAHA MENCIPTA..

اَللَّهُمَّ مُصَرِّفَ الْقُلُوْبِ، صَرِّفْ قُلُوْبُنَا عَلَى طَاعَتِكَ.

“Ya Allah, yang mengarahkan hati, arahkanlah hati-hati kami pada ketaatan kepada-Mu”

*1) HR.Muslim(4/2045) no.2654


يا مقلب القلوب، ثبت قلبى على دينك.

"Wahai dzat yang membolak-balikan hati, teguhkanlah hatiku pada agama-Mu"

*2) HR.At-Tirmidzi no.3522

created by IE


No comments:

Post a Comment

=p..

;)..